onsdag, mars 30, 2011

Dag 30 - Min kärlek

Stig Christoffer Stråmo,
mannen i mitt liv, pappan till min dotter!

Crille älskar saltlakrits, kranvatten, att bada och viktigast av allt- han älskar mig. Varje dag ger han mig känslan att jag är en av de två viktigaste personerna i hans liv, och varje dag känner jag mig älskad. Och just ja, han gillar att döda oskyldiga djur och att resa också. Hans nyväckta skofetish kanske jag inte behöver nämna, eller det faktum att han sagt att han ska åka Vasaloppet nästa år.

När vi inte träffats på några dagar och återföreningen är nära så pirrar det i magen. Jag sover dåligt om jag inte har honom vid min sida, och hatar att vakna upp utan honom.

Jag kan inte tänka mig en bättre pappa till Astrid, och det får mig att älska honom ännu mer, på ett annat sätt. När jag ser dom två tillsammans, de personer jag älskar mest i hela världen, så blir jag alldeles varm inombords.



1 kommentar: