onsdag, mars 30, 2011

Sömnen vart är du?

Igårkväll landade jag med huvudet på kudden prick 22:00, sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade visade den 00:23. Sömnlös i Sävast! Kan för allt i världen inte förstå varför jag inte kan somna, för jag är ju trött i huvudet. Bara kroppen som tycks opponera sig mot att vila och ladda batterierna.

Den lilla vaknade inte för mat förrän klockan 3, så tänk vilka sköna timmar jag hade kunnat få sova. Nåja, jag klev upp tidigare än vanligt imorse med hopp om att kunna somna tidigare ikväll än igår.

Alla frågar hur det gått med Astrids sömn sen vi ställde om klockan, hon är obrydd men jag är helt snurrig. Jag är bebisen i familjen när det gäller sömn.

1 kommentar:

  1. Jag är också beroende av sömn. Blir helt förstörd om jag av nån anledning inte får sova ordentligt.

    SV: Ser fram emot att se din egna Ugglalala! :)

    SvaraRadera