måndag, maj 07, 2012

Bildbomb från Rhodos



Det är roligt på stranden,


där kan man samla sten.


Fina fynd!


Promenad med pappa,


leta "muror" med mamma.


Promenad i gamla stan var mysigt.


Gnugga geniknölarna med ett parti schack!


När lilla katten somnat äter råttorna jordgubbar och spelar Uno..


Älskar att bada,


men man blir ju så trött.


Mata mamman med jordgubbar,


och stoppa hennes bh full av sten..


Bus i poolen är härligt,


och att spana från pappas trygga axlar.


Man kan prata med "muran", men den svarar sällan.


Sämre frukostutsikt man ju haft!


Men mysigare resesällskap får man leta efter ♥








19 kommentarer:

  1. Alltså, ni ÄR ju så fina så man smäller av! ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Stoppa sten i bhn-bilden är ju framkallning bums på!!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder, nu längtar jag ännu mer till våran resa. Vilken bea idé Astrid med att fylla bh med sten, kanske blir nya grejen ;)

    SvaraRadera
  4. Så himla fina kort! Det ser ut som en riktigt skön semester! Impad att du kunde ligga på mage med magen fortfarande!

    SvaraRadera
  5. Men vad fint ni verkar ha haft det! Känner själv att jag vill åka på solsemester. Det har aldrig hänt tidigare! Hehe

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder! Och nu fick jag en enorm längtan till Rhodos och gamla stan.

    SvaraRadera
  7. Å, vilka fina bilder!
    /jessica

    SvaraRadera
  8. Ser som ni har haft det bra!

    Gillar nya headern!

    SvaraRadera
  9. vilka härliga bilder! jag älskar badbilden : )

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder!! Ser jättehärligt ut!

    Om en vecka ska min man äntligen disputerat och vi ska bege oss upp till Luleå. Blir en roadtrip denna gång. Men hur är vädret där uppe? Vet inte hur jag ska packa. Någon idé att ta med vårkläderna?

    SvaraRadera
  11. Lisa12:57

    Åh så fina bilder! Och vilken härlig ny header!! :) Ni är så fina!! Nu blev ju inte suget efter en utlandsresa mindre direkt.. :P Kram

    SvaraRadera
  12. och jag undrar ju också - kan du ligga på magen?
    det var trevligt att se er, hoppas flygresan hem gick bra för er.
    Nellie var lite jobbig kan man väl säga men jag slet bara av mig hälften av mitt redan tunna hår.
    Och jag planerar redan nästa resa! :D

    SvaraRadera
  13. Ååh vilka fina bilder!
    Älskar verkligen bilden då ni går tillsammans hand i hand och fotade bakifrån!! Den sa som så mycket :)

    SvaraRadera
  14. Ååh vilka fina bilder!
    Älskar verkligen bilden då ni går tillsammans hand i hand och fotade bakifrån!! Den sa som så mycket :)

    SvaraRadera
  15. Men åh vilka härliga bilder, ni är en sån fin familj! Ser ut att ha haft det jättehärligt!

    SvaraRadera
  16. Lisa: Det ska du absolut få! :) Tack så mycket :) Du får lägga upp ett långsiktigt mål på utlandsresa!

    SvaraRadera
  17. Vilka jätte Jättefina Bilder du lagt ut! Den där du och Astrid går i gamla stan samt när hon lägger sten i din Bh är super!

    SvaraRadera