tisdag, maj 15, 2012

Klänningsjakt coming up

Om ett ögonblink eller två ska vi bege oss iväg till Luleå för vild klänningsjakt. Har kollat in några på world wide web som ska provas, nån måste ju passa trots att man har en badboll storlek mindre fram på magen. Jag kan ju för guds skull inte gå naken på Palinas bröllop!

Astrid saknar strumpbyxor och finare skor, det känns inte ultimat att matcha hennes klänning med gummistövlar. Farsan i familjen ska hitta slips eller skjorta som matchar morsans klänning, men vi behöver ju som först veta hur klänningen ser ut.

Och fort ska det gå, jag börjar jobba 14:00!


4 kommentarer:

  1. HEEEJ fina!
    Jag fattade ju inte att det var du/ni, när ni besökte Hafva i morse.
    Som jag klurade varför du verkade bekant.. hihi.. skrev t.o.m ett inlägg om det sedan.. *fnissar*
    Ursäkta att jag var så seg i kolan att jag inte fattade!
    Nästa gång får du säga; Tjena det är hannovsky, så fattar jag direkt.
    Jag har mycket dåligt minne för ansikten dessutom, så en extra påminnelse kan behövas ibland.
    : D
    Kram på dig och tack för shoppingen!
    Blev det några snygga tyger till vimplarna?
    Du kanske skulle sy många och så säljer vi här i butiken?
    : D

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du hittar nån snygg blåsa som du kan ha på dig på lördag. Annars så fungerar det ju alltid att gå naken ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det gått bra att hitta kläder, kanske kan komma upp någon bild på resultatet?

    SvaraRadera