torsdag, maj 10, 2012

Jag luktar Cleant!

Inte behövde jag fundera särskilt länge på parfymerna från Clean! Kollade in miniflaskor på 15ml från Lyko (här och här), och tyckte det var riktigt smart. Tror aldrig att jag använt en parfym så länge att flaskan tagit slut, så det känns ju lite onödigt att köpa en bautastor. När det dessutom blev så mycket billigare med små flaskor så tänkte jag köpa bägge dofterna i hejahejaochduktigtjobbat-present till mig själv.

Men så frågade Sofia, som är en av alla goa Kappis-tjejer, om jag inte ville köpa de två miniflaskorna av henne, hon hade nämligen köpt dem men inte blivit förtjust. Så jag fick bägge två för mindre än priset av en, tick tack för det fina du! Dessutom var hon gullig och kom förbi med dem igårkväll, så idag luktar jag ljuvligt gott.


5 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Har länge varit nyfiken på den parfymen då många tycker om den. har inte tänkt på att testa den när jag vart på Kicks tex heller:) Den är ju inte billig precis, så att kunna köpa 15 ml är ju väldigt bra.

    SvaraRadera
  2. Då ska jag snusa lite extra på dig i helgen när vi jobbar tillsammans. Så ledig helg får du då inte ;-)

    SvaraRadera
  3. O, jag har också miniflaskorna, mycket bra! /jessica

    SvaraRadera
  4. Åh, en fika vore ju trevligt! Vi åker husbil upp och vet inte riktigt när vi kommer. Hela tisdagen är bokad. Men om vi kommer tidigt så antingen måndag eller dagen på onsdag el torsdagen. Vi flyger hem torsdag kväll. Kan ju höra av oss när vi kommit upp.

    Kul led dofterna. Använder heller aldrig slut en hel normalstor flaska så småflaskor är ju perfekt!

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag har blivit galen i inredningstidningar *haha*

    Det tycker jag du ska göra, bokstödet kostar 69 kr har jag för mig så det är ju inte så dyrt.

    SvaraRadera