fredag, maj 11, 2012

Fest hos farmor och farfar

Igår fyllde farmorn år (ett jämnt fint tal, men man ska väl inte prata om en dams ålder?), så idag är vi i Bredsel och firar. Jag och Massen kom hit vid 11, och sen dess har vi hunnit äta lunch, vara ute och busa med hundarna, vilat en stund och busat med faster Ebba och farfarn som kom hem för en stund sedan.


Nu äter Massen lyxmiddag bestående av korv, majs och pasta, och vi inväntar pappan och farbror Kocko. Sen blir det lyxmiddag även för resten av sällskapet, men vi får filé istället istället för korv!


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

  1. Låter inte helt fel.

    Vilken fin bild och va håret har vuxit!

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra för Astrids farmor!
    Roligt med kalas :-)

    SvaraRadera
  3. De är samma här, inte så passande med långa naglar på jobbet. Men dom går att göra ganska korta. Fint med vita fina naglar även om dom är kortare :) Jag ska fila ner mina lite till hade jag tänkt. Men jag trivs ändå bäst i mina egna kortklippta.

    SvaraRadera
  4. Godmorgon! Du har fått en utmaning med frågor om graviditeten av mig.

    SvaraRadera
  5. Sött med pippilotter! Fina fina Astrid. <3

    SvaraRadera