tisdag, maj 29, 2012

Vecka 24 (23+0)

Åttan kan nu höra allt vi säger klart och tydligt, eller ja, så tydligt man nu kan höra under vatten. Bäst att tänka på att inte avslöja några hemligheter för den lilla tjuvlyssnaren!

Tidigare har jag varit till 100% inställd på att det är en liten tjej i magen, men nu kan jag föreställa mig att det kan vara en liten Alfred. Dock väger min tjej-känsla över, men vi får väl se till hösten om min känsla var rätt eller inte. Och säkert hinner jag ändra mig åttahundra gånger innan det väl är dax att få se vem som gömmer sig där innanför naveln.



10 kommentarer:

  1. fina, fina gravida mage!! jag är sååå avundsjuk på dig :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är en tjej ;)

    SvaraRadera
  3. Anna J22:47

    Åh Hanna vad din blogg bråkas när jag vill kommentera :(

    Känns som om du uppdaterar med ny vecka varenda dag!! Var tar tiden vägen? :) Lika snygg mage som när Astrid huserade där inne!

    Hmm jag får som ingen känsla för vem som bor där nu. Men tror på en lillasyster :)

    Klara har somnat 21 två kvällar på raken nu. Tror du jag syr vimplar? Nej nej nej jag sitter i soffan och käkar hallon med choklasås ;)

    SvaraRadera
  4. Jösses vad tiden går fort. Och din mage bara växer och växer. Underbart!

    Sv: Ja det är helt ofattbart att Astrid närmar sig ettårsdagen. Jag tycker inte att det är så länge sen jag fick upp henne på bröstet första gången ;)

    SvaraRadera
  5. Spännande när ni inte vet! Jag skulle inte greja det, är så sjukt nyfiken *s*

    Såg dina shorts och blev påmind att jag ska bege mig ut på jakt efter ett par stycken - mina jag har är så solblekta så man skäms!!

    SvaraRadera
  6. Åh vad många härliga inlägg jag hade att läsa ikapp. :)

    Skön mage. :)

    Och tältgrejen var ju helt fantastisk, hahah.

    Ja vi siktar på att åka nån gång emellanåt iaf. Åtminstone att bada själva om det inte finns babysim. Vi hänger mer än gärna. Vore jätteskoj.

    Nu är det bara 8 veckor kvar, 6 veckor enligt våra egna beräkningar. Avrundning i skolan nu och hoppas på att få lite vila sen efter ytterligare en jobbvecka.

    Jag har också flickkänsla. Jag och tre till. Resten tror pojke. Däremot har vi INGA namnförslag alls. Förslag emottages tacksamt. ;)

    Astrid och Alfred låter ju toppen! :)

    Ha det gott, och ledsen för dålig respons det senaste... har varit lite fullt upp!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Anna J: Men skitblogg, vad är det som tjorvar?!

    Jag känner mig nästan tjatig med dessa veckobyten stup i kvarten, hinner knappt med :)

    Haha, såklart man gör annat när man får tid alla de där projekten..det är en oskriven lag ;) Hallon med chokladsås låter ju inte helt fel..MM!

    SvaraRadera
  8. Elin12:27

    Så himla fin du är!! Är lite avundsjuk på dig som snart har två små finingar. För mig måste det vänta några år med smått. Men vad jag längtar!

    SvaraRadera
  9. Elin: Tack så mycket! Hoppas att du också kommer få uppleva barnalyckan inom inte alltför många år :)

    SvaraRadera