onsdag, oktober 31, 2012

BabyBjörn

Astrid älskade att bli runtburen i selen från BabyBjörn när hon var en liten plutt, och den var guld värd hemma, ute på vift och på resor. Med henne i den kunde jag baka bullar, städa eller bara ha händerna fria även under de famnigaste dagarna. Nu längtar jag tills Elsa är stadig nog att sitta däri, och hoppas att även hon ska trivas med den. Jag har redan plockat in den från förrådet och tvättat upp den.

Var tvungen att prova hur det skulle kännas att ha Astrid i den nu, hon fick plats utan problem (den är inte ens justerad till maxläget) och kändes faktiskt inte alls så tung som jag trodde. Men då stod jag visserligen bara still rakt upp och ned en kort stund.


4 kommentarer:

  1. Anonym12:43

    Härlig bild ;) blir nog rätt tungt efter ett tag skulle jag tro.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Vi har ju en ergo, som jag tror är mer anpassad för större barn är babybjörn och ibland har maken tagit Elsa i den. Fast hon är lite tung för mig tycker jag och särskilt nu med alla extraktion på magen.

    SvaraRadera
  3. Therese16:14

    Maj gad vad dom växer på två år... Hehe :)

    SvaraRadera
  4. Therese: Jamen SINNES! När jag kollar på gamla kort blir jag alldeles full i skratt, som att hon varit sådär liten..Nää ;)

    SvaraRadera