måndag, oktober 01, 2012

Första promenaden med syskonvagnen

På eftermiddagen tog vi en kort promenad med bägge barnen i vagnen för första gången. Eller ja, den större ville gå själv en bit och berättade glatt att "-Jag bajsa!" när vi kommit en liten bit hemifrån. Bra timing, men turligt nog var det ett falsklarm.

Elsa sov väldigt gott nedbäddad i babysovsäck från Haglöfs, passar perfekt i den rätt lilla liggkorgen vi har.

För mamman så kändes det inget alls i fogarna, men i svanskotan ömmade det rätt mycket. Får se hur det känns ikväll, det blir avgörande för om jag kan börja röra mig lite lätt eller om jag får vänta ett tag till.

1 kommentar:

  1. Anonym20:05

    Kan tänka mig att svanskotan gör ont. Aj! Hoppas det känns bra i kväll och i morgon så du kan börja röra dig så smått. Kram

    www.mammatea.se

    SvaraRadera