måndag, oktober 01, 2012

Gissningslistan och tack!

Rätt på både datum och kön hade Jenny, Mela och Cicci! Härligt gissat tjejer, ska klura på någon bra vinst åt er.

Jenny och Cicci, skicka era adresser i ett mail till kabdalis@hotmail.com är ni gulliga. Mela, ditt lilla paket kommer jag in och lämnar på Kappis.

Sen så måste jag säga tusen, tusen tack för alla gratulationer, det värmer verkligen i hjärtat att ni tar er tid att lämna kommentarer och att ni gläds med oss.

Jag har över 100 obesvarade kommentarer, hoppas och tror att ni har förståelse för att jag inte hunnit med alls. Men vi har läst alla flera gånger om och är överväldigade av all värme och välvilja som finns runt omkring oss.


Tjuvar mig lite datatid när bägge kidsen sover!

7 kommentarer:

  1. Herregud människa! Inte tror jag någon av oss som kommenterat förväntar sig att du ska svara på allt o alla ;-)

    Och du, vila du med! Spara lite av den där energin man brukar få efter förlossningen.

    Så dumt att jag inte fick tummen ur och skrev in mig på din gissningslista då, då hade du fått en till vinnare ju *ler* Fast jag trodde dock på pojk ;-)

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är lilla Elsa, och så fint namn! Vet inte om jag grattat, har bara varit in på mobilen men om jag glömt så GRATTIS!

    Vad roligt att jag gissade rätt på både datum och kön. Bra där ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte att någon förväntar sig att du ska svara på kommentarer nu. Njut av er nya familjemedlem och att ni numera är en familj på fyra.

    SvaraRadera
  4. Desirée22:31

    Men självfallet hinner du inte med allt och alla just nu. Spara din energi till finfamiljen nu! Du är så himla stark känns det som, att du klarar av allt så galant är helt otroligt! många kramar till dig och familjen! :-)

    SvaraRadera
  5. sofia hüb17:34

    Grattis, grattis grattis :)
    Så mysigt med en liten brutta:)
    Astrid och Elsa klingar fint ihop!

    SvaraRadera
  6. Desireé: Jag har så otroligt mycket energi i kroppen, helt fantastiskt hur man funkar efter en förlossning och med amningshormoner :) kram

    SvaraRadera