tisdag, oktober 16, 2012

Första snön och 100 promenader

Om ni tittar riktigt, riktigt noga på bilden som är tagen mot grannarnas hus, då ser ni årets första snöflingor här hos oss! Lika magiskt varje år, jag hoppas verkligen att det fortfarande snöar när jag ska hämta Astrid från förskolan.

Jag och Elsa har börjat samla promenaddagar, vi siktar på 100 (precis som i våras) och är hittills uppe i 8. Tanken var att vi skulle börja igår, men vi tjuvstartade förra veckan. Extra kul är det när man har Runkeeper, idag blev det 6.75km efter att vi lämnat Astrid.



6 kommentarer:

  1. Skönt med promenader!

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med snö! Vad du är hurtig med dina promenader, jag önskar att jag också vore så!

    SvaraRadera
  3. Här snöar det också idag.

    Sv: Vi hittade trattkantareller som vi torkade.

    SvaraRadera
  4. Oj redan snö? Hoppas det dröjer länge innan vi får nåt här. Är inget större fan av vintern...

    SvaraRadera
  5. Nu blir jag avundsjuk! Längtar så efter snön!

    SvaraRadera
  6. Åh den första snön, det är verkligen något speciellt med den, lika magiskt varje år! Älskar förvisso också de där snöfallen med stora stora flingor som faller i mängder, kan stå länge och bara titta och njuta.

    SvaraRadera