torsdag, oktober 29, 2009

Aaaah

Ett par av Sveriges tröttaste fötter sitter längst ner på en mycket lyckligt lottad tjejs trötta kropp. Fy fan så bra och hårt vi jobbat idag, och det har gett utdelning. Glada, nöjda kunder och en ofattbar försäljning, det är nästan svårt att förstå hur bra det gått idag. Vi har sopat banan med mycket större butikers öppningsresultat, det är sanslöst!

Nu sitter jag i soffan med fötterna i ett fotbad och ostbågar i en skål bredvid mig. När Darling hämtade mig efter jobbet så fick jag en varm kram, en blöt puss och en av de där blickarna som bara han kan ge mig. När vi kommit hem fick jag en present och jag fnissade sådär bortskämt som han får mig att göra alltför ofta. Ett halsband från Thomas Sabo! Sen placerade han mig i soffan och nu skämmer han bort mig.

Väldigt lyckligt lottad är jag, världens finaste kille älskar mig och jag har ett av världens bästa jobb med sjukt fina jobbarkompisar! Pyre eller inget pyre, just nu gillar jag livet ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar