tisdag, oktober 13, 2009

En busschaufför, en busschaufför

Jag ägnat morgonen åt att kolla upp hur det går med bussar Sävast-Boden. Sävast-Luleås tidtabell kan jag som ett rinnande vatten, men det är ju åt helt fel håll. Inser att de kvällar jag kommer jobba till stängning (~19.10) får jag antingen vänta till 20:00 eller så får Darling komma och hämta mig. Strålande planering, får hoppas att antingen lokaltrafiken eller länstrafiken sätter in en buss som passar nu när gallerian öppnar.

Förmiddagen bjuder på tripp till Luleå, ska tömma skåpet i Shopping och gå på stan en stund med Erika. Ska ta med lite fika till dom underbara tjejerna jag jobbat med det senaste halvåret, herre min je så jag kommer sakna dom! Det har varit så kul att gå till jobbet och jag har verkligen känt mig som en i gänget sen dag ett. Tur att det inte är så långt till Luleå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar