måndag, februari 21, 2011

Bloggstädning

Har länge haft massor av bloggar sparade snyggt och prydligt i olika mappar på favoriter-menyn, men fick idag tummen ur och la upp alla favoriter på bloglovin' samt rensade bort de som lagt ner skrivandet eller inte längre känns intressanta.

Med mindre tid över till datorn så prioriterar jag att läsa de bloggar jag verkligen gillar och skippar "gnällbloggarna" som jag bara irriterar mig på. En självklarhet kan tyckas, men vanans makt gör att man fortsätter att läsa och bara blir smittad av all negativitet. Inte sagt att allt måste vara rosenskimrande och fluffigt hela tiden, men pessimister måste vara några av världens jobbigaste människor.

Med positivt tänkande kommer man långt och mår så mycket bättre själv!


Astrid tycker bäst om bloggar med andra söta bebisar att titta på..

4 kommentarer:

  1. Va fina ni är! Willis gillar också bebisbloggar och då gärna om dom har filmklipp.
    Vi hoppas på massa mera Astrid och Hanna bilder nu med nya kameran.
    Massa kramar!
    ps Mammahäng imorgon om ni känner för det kl 14 på Örnäset

    SvaraRadera
  2. Jag sparar också bloggar som dels är glada.. men också såna där härligt cyniska. Negativa med en god skopa humor! :)

    Dom där rent negativa blir man lite lätt illamående av efter en tre liknande inlägg. Då brukar dom ryka från min lista!

    Hur funkar bloglovin för dig? Har aldrig fått nån kläm på det, så jag kör med favoriter i webbläsaren.

    SvaraRadera
  3. Helt rätt, bloglovin är så smidigt. Ibland tar det en timme eller så innan inläggen hittat dit, men så smidigt. Särskilt i mobilen :)

    SvaraRadera
  4. Skönt att rensa bland bloggar ibland! Jag använder google reader men Bloglovin' verkar ju också helt okej.

    SvaraRadera