onsdag, februari 16, 2011

Dyrbara älsklingssaker

Har ni också saker som ni är så rädda om att ni inte vågar använda dom? För min del är det mest smycken, men i julklapp fick jag ett par jättefina stickade sockar av svärisarna som jag blev kär i. Jag är så rädd att nöta hål på dom att jag haft dom liggandes i garderoben sen dess, men idag kom jag på mig själv. Vad får man ut av att titta på dom där fina älsklingssakerna istället för att använda dom?

Idag åkte finsockarna på, och dom håller så länge dom håller. Fram med klenoderna nu hörrni, förgyll dagen med det finaste ni har!


5 kommentarer:

  1. Åh,så vackra! Självklart ska du njuta av dom. Jag stickar mycket själv och vet vilket jobb det ligger bakom skönheterna. Är det månne svärisarna som hållit i stickorna?
    Idag har vi bara -5 och strålande sol:)

    Hälsar farmor Ingrid i Uppsala

    SvaraRadera
  2. Oj vilka fina! Kanske de finaste tjocksockar jag har sett.

    SvaraRadera
  3. Ingrid: Nej, det är en väninna till svärmoran som stickat dem på beställning :) Låter som att ni har ett betydligt behagligare väder än oss :) Solen skiner dock, så man kan njuta av den ändå.

    SvaraRadera
  4. Ååååhhh vilka fina sockar!! *grön av avund*

    SvaraRadera
  5. Erika: Dom är sköna också! ;)

    SvaraRadera