tisdag, februari 22, 2011

Speak up

Igårkväll när jag låg sömnlös (vilket jag lustigt nog ofta gör nuförtiden) började jag fundera på bloggen. På att jag skriver ur ett perspektiv som att det bara är människor som känner mig som läser. Eftersom jag inte kan räkna till ~400 personer som jag anser känna mig, så inser jag nu att så är inte fallet.

Funderade på att lägga upp den där 30 dagarslistan, men tror inte att majoriteten av er är brydda om min middag (potatisburgare och bacon) eller min outfit (grå jeans och lila kofta). Eller? Speak up, skriv en kommentar och välj något från listan, eller kom på något eget. Frågar man inget får man inget veta som jag brukar säga!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min bästa vän
Dag 4 – Det här åt jag idag
Dag 5 – Fem sanningar om mig
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Någon jag aldrig kommer glömma
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Något jag längtar efter
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – En sak jag gör dagligen
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Något jag aldrig kommer glömma
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Något/någon som förändrat mig
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Favorit film
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Min Kärlek

9 kommentarer:

  1. Listan har ju en del intressanta punkter! Jag tycker du ska köra den ett varv. :)

    SvaraRadera
  2. Sandra20:04

    "Något jag längtar efter" och "Mina drömmar" vill jag veta mer om :). Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker faktiskt sånt är kul att läsa, alltså även saker som vad personerna ätit och vad dom haft på sej :) Spelar ingen roll om det är "kändisar" eller okändisar :P

    SvaraRadera
  4. Anonym21:51

    jag tycker du kan skriva om dagarna:
    1,2,3,5,7,8,18,21,28,30 det tycker jag iallafall skulle vara mest intressant

    SvaraRadera
  5. du är nog bättre än mig på den.. Jag har fortfarande inte fullföljt mina 30 utan är nog på 18-19 någon stans :)

    SvaraRadera
  6. Jag är inte majoriteten (haha) men min röst faller på listan. Ingen risk för bloggtorka då inte (inte för att du brukar ha det men).
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Anonym09:24

    Screw the list! Det är så himla tråkigt + att du har ju så mycket att skriva om ändå. Det mesta kan ju smyga in i dina inlägg i alla fall. Kram!

    SvaraRadera
  8. Tack för era åsikter, funderar på om jag ska göra hela listan, men börjar isf 1:a mars :)

    SvaraRadera
  9. Klart du ska köra listan :)

    SvaraRadera