fredag, februari 25, 2011

Uppe med tuppen!

Herre min je, vet inte sist jag klev upp klockan 7! Visst händer det rätt ofta att jag är vaken, men då har jag just lyft över Lillan till våran säng och så diskuterar vi livets väsentligheter innan vi somnar om till klockan 8-9 nånting. Inser att jag är ganska bortskämd med den biten..

Nu har jag ätit min gröt i lugn och ro, klätt mig och väntar på att det lilla livet ska vakna. Strax ska vi bege oss iväg till VC och sedan en snabbis på Coop, det ekar tomt i kylskåpet då vi inte idats handla utan bara kompletterat med det nödvändigaste den senaste tiden. I helgen eller nästa vecka ska det dock storhandlas!

Helgen ska spenderas i lugnets tecken, ikväll kommer Astrids farfar förbi på middag, och sedan skulle jag väl tro att vi hamnar framför Let's dance. Imorgon vette katten, och på söndag kommer Astrids morfar på besök och middag. Vi hoppas dock på solsken och humana temperaturer, det börjar vara dax för en promenad på isen i Luleå!


Ispromenad med Palina i fjol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar