torsdag, juni 03, 2010

Ännu en sväng till vårdcentralen

Förresten så hittade jag ett brev i postlådan från den trevliga preggo-doktorn jag träffade förra veckan. Det enda proverna visade är att jag "läcker lite protein i urinprovet, dock väldigt diskret och ingenting man kan dra några slutsatser av." Vad betyder det om jag får fråga? Antar att det är normalt när man är gravid, precis som med allt annat.

Hon vill ha ett nytt prov, och det har jag tänkt lämna innan jobbet idag. Bara att plocka fram paraplyet, det är en liten bit att gå till VC från där bussen stannar och idag gråter molnen.

2 kommentarer:

  1. Jag har alltid visat på protein i mina urinprover (och "spår av blod" några gånger), de säger bara att "för vissa är det så". Så jag får tro på det, några problem har jag ju inte och jag verkar frisk :-)

    SvaraRadera
  2. Då räknar jag med att jag inte behöver bry mig :) Dock har det varit obehagligt att jag ska ha blod i urinet just när jag är gravid och ansträngt mig, men det vekar fortfarande vara någon som bor i magen iallafall :)

    SvaraRadera