lördag, juni 05, 2010

Efter regn kommer solsken

Förra helgen blev mindre kul, vilket ni kanske förstod när ni läste söndagens inlägg. Lördag lyckades jag göra en dundertabbe i kassan på jobbet, lördagnatt gjorde jag en tabbe med bilen då jag skulle hem efter festigheterna med Kappis-tjejerna. Söndag vaknade jag och insåg att tabben med bilen inte var en dröm, och när jag kom till jobbet insåg jag tabben i kassan. Jag ville bara hämta hem Darling och gå i ide några veckor.

Men så löste det sig med bilen under söndagskvällen, och på måndagen löste det sig på jobbet. Sen som en liten bonus meddelade chefen att jag kunde flytta min semestervecka till vecka 29, och jag är således ledig när syster Jenny kommer på besök med sin familj och syster Jessica befinner sig i Luleå med sin John.

Inte tråkigt! Det mesta löser sig tillslut, även om det känns skit när man väl sitter där och varken vet ut eller in. Hav förtröstan, efter regn kommer alltid solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar