tisdag, januari 17, 2012

Min fina frilla

Att man kan få förändrad hårkvalitet när man är gravid, det visste jag. Att man kan gå från lockigt till rakt och så tvärtom.

Men att jag under graviditeten med Astrid hade lockigt, och att det sedan blev rakt då hon flyttat ut, det hade jag inte riktigt förstått kunde hända. Nu har jag därför en konstant hårsnoddsfrilla, dvs det ser ut som att jag satt upp håret då det varit blött, låtit det torka och sedan släppt ut det igen.

Är väldigt sugen på att kapa en ordentlig bit på längden och klippa lugg, men funderar lite över hur det ska se ut med snoddfrillan. Och jag är alldeles för lat för att platta det dagligen.

Åh, I-landsproblem!


Självtorkat


5 kommentarer:

  1. Kul med ny frilla, du hade nog passat i lite uppklippt hår.

    SvaraRadera
  2. Haha, häftigt ändå :)

    SvaraRadera
  3. Vad galet att håret blivit sådär!!!

    Nu har jag länkat vidare:)

    SvaraRadera
  4. Hmm... har du provat att sätta upp halv-torkat hår i en bulle eller fläta så att alltsammans blir vågigt när du släpper ut det torrt? Eller så kan du kanske bli en hattmänniska.(Dålig grammatik, men du fattar.)

    Klipp är dock alltid kul!

    SvaraRadera
  5. så lustigt!
    jag vet få som passar så bra i uppsatt det du gör. kanske bara en toppning och behålla ditt fina hårsvall : )

    SvaraRadera