torsdag, januari 19, 2012

Torsdag!

Torsdagar är från och med nu min favoritdag. Jag har varit ledig, vi har lekt på Leos halva dagen, åkt pulka och om några timmar ska Darlingen hämta Barbasyrran och John på flygplatsen!


Nästa torsdag, då ska jag sätta mig på tåget mot Hudik med biljetterna på bilden i näven. Det ska bli otroligt kul och härligt med en hel helg tillsammans med Sandra. Jag förbereder mig med "våra" låtar, och känner hur den grymma, bubblande peppen växer i magen.


"Våra" låtar, det låter som att vi är ett gammalt gift par!


Published with Blogger-droid v2.0.3

5 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt med en tjejhelg!

    SV: Ja, jag hoppas också det. Men än så länge är jag väldigt nöjd med min BM. Hon fixar och donar, och ringer för hur kolla hur jag mår osv.

    SvaraRadera
  2. Sandra20:52

    Myser och ler för mig själv när jag läser inlägget. Jag längtar så! Och påminner om Dirty Dancing, you and me and Mr Swayze :). Kommer gå runt som ett barn dan före julafton här på torsdagen, och du är ju lite som min fru, jag har ju tänkt ta med dig in på jobbet på fredagen så mina jobbarkompisar får träffa min underbara vän som jag pratar så mkt om :). KRAM

    SvaraRadera
  3. Låter som en härligt dag!

    Och som att du har en rätt trevlig torsdag framför dig.

    SvaraRadera
  4. Sandra: Ska lägga fram filmen imorgon så jag inte glömmer den ;) Längtar! Nobody puts baby in a corner ;) Absolut att vi måste in på Kappis, måste ju få se hur ni har det :)

    kramkram!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag och ännu bättre blir väl nästa torsdag då:) haha ja Anton reagerade ungefär samma som Crille!
    Ja hon är fin, tycker ni också kan skaffa en liten fyrbent krabat, tänk då har ju Astrid alltid en lekkamrat hemma;)
    Synd att jag missade dig, vi får helt enkelt synas en annan dag!
    Trevlig helg

    SvaraRadera