torsdag, januari 26, 2012

Mina vuxna skor

Jag är inte direkt känd för min förmåga att köpa vettiga skor. Inte om man frågar Darlingen eller min mamma iallfall. MEN PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

För några veckor sedan så trippade jag in till Anna på SeeMee, och hittade ett par varma, ohalkiga och sköna skor på halva priset. 500 riksdaler för världshistoriens skönaste skor, det är inte illa fyndat om jag får säga det själv. De är inte det snyggaste som gömmer sig i vår garderob, men det må så vara.

Vuxenpoäng, CHECK-CHING!

4 kommentarer:

  1. haha! men hallå, då har du inte sett mina vuxen-STÖVLAR! Införskaffade mig ett par skoterstövlar, maken skäms när vi är ute och jag har dem på - ha ha! Jag fryser aldrig vintertid i dem, inga sockor, bara strumpor!

    SvaraRadera
  2. Jag har också "vuxenskor",dvs likande som du, och jag älskar det! Ett av mina bästa köp!

    SvaraRadera
  3. Dom såg riktigt härliga ut, jag älskar vuxenskor! tack så mycket för att du skickade smset:) ha det så kul i Hudik! kram

    SvaraRadera