fredag, januari 06, 2012

Påväg till Ikea

Vi utnyttjar den helt plötsligt lediga dagen till max, nu är vi påväg till Ikea i Haparanda. Darlingen gav mig en utmärkt idé, nämligen att ta med datorn och göra ett trådlöst nätverk på telefonen. Så jag utnyttjar tiden i bilen till att svara på kommentarer, och strax ska jag göra bloggrundan. Blogghäxan i toppform!

Tanken är inte att vi ska handla så särskilt mycket, en potta till Bredsel, lite värmeljus, en lampa som hör till badrumsskåpet uppe och lite annat småplock. Svågern ska däremot handla lampor och prylar till nya lägenheten. Jag ska minsann plocka ner lite i hans vagn när han inte ser, sånt som han ABSOLUT behöver. Typ som ett fint tårtfat med tillhörande glaskupa. Och lite tyger. Kanske en uppblåsbar igelkott också.


Tittut!

6 kommentarer:

  1. skoj! jag skulle färemot aldrig klara av att ha datorn med i bilen, kan knappt skriva ett sms så blir jag åksjuk!
    kör försiktigt, det var mycket renar längs vägen igår.

    SvaraRadera
  2. Sandra12:41

    Samma som här då. Fast vi har sprungit på alla andra ställen först och har Ikea kvar. Skulle ju åkt hit med A egentligen, men nu fick det bli med en kompis ist. I sällskapssynpunkt definitivt mkt bättre, A fick bara ont i ryggen av å gå i affärer, konstigt nog ;). kram

    SvaraRadera
  3. Smart! Jag älskar att kunna vara tidseffektiv och t ex läsa bloggar på väg till jobbet.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul med Ikea! Ska faktiskt fara till Sundsvall då jag har flyttat klart :-)

    sv: Jamen, tack detsamma ;)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med Ikea! Vill också dit!
    Skönt att höra att det gick bra på eran resa med liten. Har du bra tips att tänka på så dela gärna med dig :) Ibland tänker man ju att nästa gång så.....Vi har rest mycket med nu första gången med eget barn. Alltid bra med goda råd :)

    SvaraRadera
  6. Sandra: Haha, konstig åkomma det där..Typ som mansförkylningar ;) kram!

    SvaraRadera