onsdag, januari 30, 2013

Ett tips till er utan Instagram

Innan jag började lägga upp foton på Instagram så hade jag ändå ett konto som jag använde för att kunna kolla in andras foton. Nu har jag förstått att det är så enkelt som att istället knappa in instagram.com/användarnamn. Kan ju vara bra att veta om man vill kolla men inte vill/har möjlighet att ha ett eget konto.

Så, ett hett tips till min mamma&pappa samt svärmor&svärfar, fina och mindre fina foton på era barnbarn dyker titt som tätt upp på instagram.com/hannovsky .


3 kommentarer:

  1. vilket bra tips! jag känner mig träffad : )

    SvaraRadera
  2. äh, jag får det inte att funka. får lägga till dig på gabbes instagram ist : ).

    SvaraRadera
  3. Anonym15:15

    Bra tips! Jag har inget eget konto (än, får se om det blir senare) men vill gärna kunna kolla in andras bilder.

    SvaraRadera