torsdag, januari 17, 2013

Förlossningsberättelser

Sen jag blev mamma så kan jag inte sluta frossa i förlossningsberättelser. Tycker att det är så underhållande läsning, jag blir riktigt fast och skulle kunna läsa i timmar.

För ett tag sedan fick jag frågan från sidan Förlossningsberättelser om de fick lägga ut min berättelse om Elsas förlossning. Absolut, blev mitt svar, och nu finns den att läsa på sidan tillsammans med flera andra.

Värt att kika in om ni är lika förlossningsfrälsta som jag!


3 kommentarer:

  1. Skulle kollat in här siten för en vecka sen... :-)

    Och nu påminns jag om att jag borde skriva min egen berättelse.

    SvaraRadera
  2. Anonym21:38

    Vilken rolig sida. Måste jag kolla in.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. Tänk så det är, jag får inte heller nog av förlossningsberättelser. Himmel!

    Skulle vilja vara gravid och föda igen (och igen och igen) så jäkla koolt är det ju. Men sen skall man ju ta hand om barnen också, där har jag nått min kapacitet (tror jag)! :-D

    SvaraRadera