lördag, januari 05, 2013

Jag har mina knep

Elsa läser uppenbarligen inte min blogg, för från klockan 02 och framåt bedrev hon sömnterror i form av att använda sin mor som mänsklig napp. Nåväl, tur att jag har några enkla knep som höjer mitt humör.

Gott te och nutellamackor till frukost, solen i ögonen och sovande bebis i vagnen på promenad, en tokvarm dusch och insmörjning med papaya body butter från Body Shop efteråt.

Nu är jag pigg! Vi kollar skidåkning och ska snart se då juniorkronorna tar hem vmguldet. Och så ska jag göra en tacopaj till middag, det var länge sedan och ska bli sjukt gott.

3 kommentarer:

  1. Anonym14:39

    Ser ut som en underbar promenad!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott med tacopaj. Vi körde vanliga tacos här idag, inte fy skam det heller.

    Och tänk vad bra om våra kära ungar hade kunnat läsa bloggen.. hur ska vi få dem till det? ;)

    SvaraRadera
  3. Så härligt när solen börjar att titta fram :-)

    SvaraRadera