fredag, februari 01, 2013

Bröllopsfix!

Efter morgonbestyren så åkte jag och flickorna raka spåret till Bredsel. Efter att ha packat upp väskorna och ätit lunch så åkte jag och den mindre av dem ner till festlokalen där Elises dopkalas och Sandra och Johns bröllopsfest äger rum imorgon. Där har det piffats, dukats och planerats, det kommer bli en riktigt vacker kväll!

Kring klockan 5 kom Crille och hämtade Elsa, även om det funkade jättebra att ha henne i bärselen så var det skönt att kunna röra sig utan henne på magen, rivandes i pompomsen som jag vek ut. Det blev hämtmiddag mitt i dukandet, jag tycker att det är så mysigt att fixa med sånt här i gott sällskap.

Men bäst av allt var nog när allt var färdigt och vi blickade ut över lokalen från scenen. Det blev så himla snyggt! Ni ska få se bilder när det är över, men jag vill inte förstöra överraskningen för morgondagens gäster som läser här.

Jag är så glad över att få vara med och fixa med allt detta, tycker att någon av mina vänner borde gifta sig varje år!

3 kommentarer:

  1. Anonym00:56

    Så mysigt med dop och bröllop. Hoppas att ni får en underbar dag/kväll/natt :)
    Nästa gång kanske det är din och C:s tur ;)

    Lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en fantastisk dag. Ska bli roligt att se bilder sen.

    SvaraRadera
  3. Roligt att hålla på med sånt!! :)

    SvaraRadera