söndag, december 29, 2013

Hur gick det egentligen?

Någon kanske minns listan "Under 2013 ska jag" som jag postade i januari? Vare sig ni minns eller ej så ska jag nu redovisa hur det gick. Jag tänker göra en likadan lista för 2014, fast begränsa mig till max 5 punkter. Om ni gör likadant, lämna gärna en kommentar med en länk så jag får läsa!

Läsa en bok i månaden
Nej, men 10 stycken blev det iallafall.

Springa en mil
Japp! 

Resa till solen med min lilla familj
Jo, Mallorca, Cala Bona.

Sluta säga ja när jag egentligen vill säga nej
Gör framsteg.

Fixa (sy eller köpa) nya köksgardiner
Det gjorde jag

Prioritera min tid bättre
Det gör jag.

Fortsätta att promenera dagligen
Inte dagligen, men ofta.

Komma ihåg att använda systemkameran
Det har jag blivit bättre på.

Fiska
Nepp..

Börja träna igen
Ja! Och kul är det!

Tro på mig själv!
Det gör jag, och har lägre krav på vad som "duger".

1 kommentar:

  1. Anonym14:35

    Ser fram emot att läsa vad du ska göra 2014. Jag har försökt att formulera "löften" eller "utmaningar" vad man nu ska kalla det, tidigare år och ska försöka att göra något liknande i år. Att göra det i den här formen med konkreta punker känns rätt lockande, för det börjar kännas lite segt att mina nyårslöften ständigt handlar om samma sak även om det är bra grejer.

    SvaraRadera