fredag, december 20, 2013

Kalasiga tider

Förra helgen var det Astrids tur, den här helgen ska vi fira Lucas, Leah och faster Johanna. Roligt med de små treåringarna som fyller år så nära varandra! Självklart är det kul att fira tjugosexåringar också, lugnare om inte annat.

Nu är dagarna fram till julafton planerade in i minsta detalj. Idag jobbar jag till 17 och så åker vi och firar Lucas direkt efter. Imorgon jobbar jag till 16, och direkt efteråt åker vi till Leah för kalas. Därifrån åker vi till födelsedagsmiddag för faster Johanna, som blir på Allstar här i Boden. Söndag ska vi packa, packa, packa på förmiddagen, sen jobbar jag till 17:10 och efter det åker vi på kvällen upp till Bredsel där vi ska fira jul. Jag kommer köra mellan måndag och tisdag, sen är jag ledig i två dagar.

Och SVISCH, så har den här julen snart passerat, tur att det bara är ungefär 365 dagar kvar till nästa!


Förra julen såg vi ut såhär, jag och barnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar