fredag, juli 09, 2010

Citronfredag!

Idag är det jag som står för fredagsfikat. Har bakat vaniljcupcakes fyllda med citronfromage och toppat med citronfrosting. Frostingen blev smarrig men på tok för lös, och således ful efter att ha blivit spritsad, därför är jag snål och bjuder inte på en bild!

Eller vad fan, man får väl bjuda på sig själv. Vill ni ha en på min brännblåsa också? Det är bara amatörer som INTE bränner sig när man bakar.

Sen duschade jag av mig resterna från baket och tvålade in mig med min nya favorit från Bodyshop, Sweet lemon. Citron ute, citron inne. Citron i duschen, citron i sinne. Eller hur det nu var.

4 kommentarer:

  1. Så smarrig den såg ut! Jag bakar aldrig, på sin höjd en sockerkaka vart tredje år.

    Ha en bra fredag! Kram, kram.

    SvaraRadera
  2. Sandra15:50

    Skulle detta föreställa en ful cupcake? Då har du inte sett mina bakverk någon gång ;). Jag äger ju inte ens en sprits så det säger ju nästan allt om mina bakkunskaper. Men smet är ju gott det med :).

    SvaraRadera
  3. De var otroligt goda!! Tack =)

    SvaraRadera
  4. Mia: Det är ett av mina stora nöjen i livet-bakning :D Hoppas helgen varit bra! kram

    Sandra: En av mina fulare, nästan så jag skäms! Smeten är alltid godast ;)

    Gun: Taaaack :)

    SvaraRadera