söndag, juli 04, 2010

Härlig helg

Gårdagen var riktigt fin. Vi låg kvar länge i sängen på morgonen och tog sedan en promenad, åt frukost, duschade och begav oss sedan mot Luleå. Där blev det barnvagnskikande och en sväng på stan. Darling hittade skor och två intressanta kryddblandningar, jag hittade fyra fina nagellack, en spritpåse, en stor spritstyll, ett par korta leggings och en skön tröja.

På eftermiddagen dök vännerna upp eftersom och det blev grillkväll ute i det vackra vädret (som avbröts en liten stund för en regnskur) med en hel del surr och goda majskolvar. Till sist åkte vi in mot stan för att kolla in Boden Alive, fast ska jag vara ärlig så var jag mest intresserad av att vinna en sån där stor chokladask på tivolit. Tror ni inte att jag lyckades pricka rätt nummer och skrek som en stucken gris, då berättar den sura chokladhjulssnurraren att hjulet måste stanna på den lilla tejpbiten som utgör en tredjedel av numret. Skit också, men jag vann iallfall en ful nalle. Bildbevis finns nedan. En sväng förbi Sunderbyn hann vi också med, där vi fick känna den ljuva doften av Liquid Ass (fis på burk). Tack för det Anton!

Idag har vi sett fyra filmer (eller vi är rättare sagt inne på den fjärde), ätit det lilla onyttiga som fanns kvar i huset och kramats i soffan. En skön avslutning på en skön helg.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar