tisdag, juli 20, 2010

Presenter

Nu när jag hade kameran inom räckhåll och några lugna morgonminuter för mig själv så passade jag på att fota de två senaste sakerna ur 23:ans presentskörd.

Farmor, farfar och faster Ebba har varit på semester till Leksand och kom inte tomhänta hem. En jättefin speldosa från Cult hade de med sig till knottet i magen! Den blir perfekt att ha på byrån i bebisrummet bredvid napp-burken jag tänkt köpa från samma serie. Kanske vi ska börja spela för 23:an redan nu så han/hon känner igen sig?


















Sen så hade kusinerna kivats högljutt om vilket gossedjur som skulle inhandlas till den lilla i magen, och till slut valt denna mjuka sköna kanin. Ett mycket bra val om ni frågar mig! En blivande favorit månne?


1 kommentar:

  1. Kaninen har vi oxå! Den är redan döpt till Stampe. Speldosan såg jag i en butik här i stan förra veckan, superfin. :)

    SvaraRadera