tisdag, april 12, 2011

En mulen dag

Idag är mitt humör ungefär som vädret utanför fönstret. Grått, det vill säga. Jag fryser, är trött och inte måttligt gnällig. Ett och annat "men snälla Astrid" har kommit över mina läppar då det gnälls efter två och en halv minut i babygymmet, orken till att nöta en stig i parketten med en bebis i famnen vill inte riktigt infinna sig idag.

Strax promenad, jag tror det gör susen! Om inte så ska jag åka och handla på Ica efter att pappan kommit hem, ett säkert kort när det gäller att höja humöret. Jag ♥ matshopping.

1 kommentar:

  1. Sådana där dagar har vi alla! Det är segt som tusan. Hoppas Astrid bestämmer sig för att ta en lång tupplur så du får vila lite. En promenad är bra! En kopp te och något gott att äta kan ju också pigga upp. Kram!

    SvaraRadera