torsdag, april 07, 2011

Vår torsdag

Idag roade den lilla sig själv på morgonen medans jag hann med massa göromål som skulle hinnas med (tvätt, städa badrum, dammasuga&skura golv, göra kycklingpaj, träningsprogrammet och duscha) innan vi fick besök av Sandra. Nästan 5 timmars surr och gull med lillan var välbehövligt, det var alldeles för länge sen sist! Vi får nog ta och planera in en jättelång bussresa tillsammans snart ;)

Nu inväntar vi pappan som snart kommer hem, och efter middag blir det nog träning för pappan och promenad för mig och Astrid. Ikväll vete katten vad vi ska hitta på, kolla film kanske, har hört bra om Mother and child. Nån som sett den?


Sandra var glad och Astrid var naken

2 kommentarer:

  1. Jag har sett mother and child och tyckte att den var bra!

    Vi går på babysim på Helex i Luleå, där har de en stor uppvärmdbassäng som man badar med barnen i.

    SvaraRadera
  2. Sandra09:20

    Verkligen välbehövlig surrstund. Guld värd som sagt! :) Nästa ggn jag kommer upp så sticker vi ju iväg till Kreta, men jag åker upp sent på torsdagen för att hinna "pusta ut" på fredagen innan vi flyger på lördagen. Så jag ses gärna på fredagen(20:e maj) iaf :). Kram

    SvaraRadera