måndag, april 16, 2012

Hämta på flygplatsen

Igår hämtade pappan farbror Kocko och hans kompisar på flygplatsen, dom hade varit till hufvudstaden på slagsmålsgala. Tio i ett landade han hemma i sängen, där jag och Massen hade varit vänliga att värma upp hans sida. Att vi har litet sällskap i vår säng, så har det varit majoriteten av nätterna den senaste veckan. Mitt i natten eller på morgonsidan kommer hon tassande den lilla sömnmarodören, med snutten i ena näven och kudden i den andra.

På torsdag är det min tur att åka iväg till flygplatsen, för då ska jag hämta Sandra! Hurra, så härligt det ska bli, jag laddar upp med att vila halsen och fylla thé-lådan till bredden. Det kommer bli 2,5 mysiga dagar, det är jag säker på.

Den här gången blir det nog mindre paljetter och mer tjocksockar skulle jag tro. Men man vet ju aldrig..

1 kommentar:

  1. Tékvällar är borti det mysigaste tycker jag!
    : D

    SvaraRadera