måndag, september 23, 2013

Buzzador - Air Wick Black Edition

Jag har fått hem doftljuset Black Edition från Air Wick i två dofter att testa. När jag hämtat paketet och Astrid hjälpt mig att öppna det så bestämde hon att vi skulle testa Purple Blackberry Fig. Det doftar jättegott utan att lukta för starkt trots att vi haft det tänt en ganska lång stund. Den andra doften som finns är Apple & Cinnamon, och jag har höga förhoppningar på det utan att ha testat att tända det, utan bara luktat i förpackningen. Älskar äpple och kanel!

De två dofterna har olika mönster på glaset, men skiftar i samma färger. Barnen tycker att det är jättekul med regnsbågseffekten, igår hade jag ställt ljuset i fönstret och de satt i soffan och kollade. Nästan bättre än tv! Själv är jag inte så förtjust i varken mönster eller färgskiftning, de passar inte riktigt in här hemma, men dofterna väger absolut upp utseendet.

De kommer säljas/säljs i dagligvarubutiker och kostar ca 60kr styck. Brinntiden är upp till 30 timmar.


Vill du också bli en Buzzador? 
Lämna din mailadress som kommentar så bjuder jag in dig,
eller klicka här och gå med direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar