fredag, september 20, 2013

HELG!

Idag blev det en ovanligt lång dag på jobbet, först morgonmöte 8-10 och sedan jobb 10-18:10. I mitten av de där timmarna så blev det lunch på Ming Palace i gott sällskap, alltid ett trevligt avbrott att få surra och äta god mat. Nu har jag tre lediga dagar framför mig, och det känns välbehövligt och väldigt skönt. Imorse var jag så förvirrad över vilken veckodag det egentligen var, och höll på att svimma av lycka i duschen där jag insåg att det ju var fredag!

Crille åkte iväg mot jaktkojan för en stund sedan, på söndag kommer han hem igen med en hel del kött. Jag och barnen ska ha kramhelg, bara mysa och ha det bra. Astrid har bestämt att vi ska ha tända ljus, och köpte idag någon slags kex som ska ätas när vi har lördagsmys i soffan. Jag protesterar inte, och tänder gärna många ljus. Det är ju något av det bästa med hösten!

3 kommentarer:

  1. haha jo, minst sagt.. man känner sig väldigt tom utan vagnen ;) Men det är ju så skönt ändå :P Ibland ;)

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Anonym06:57

    Den där brickan är SÅ fin!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  3. men du, vilken dag! jag jobbade 10-18 och, hör och häpna, lunchade också på ming :D

    mys ordentligt nuu <3

    SvaraRadera