onsdag, september 11, 2013

Födelsedag

Jag känner mig så glad och lyckligt lottad . Även om födelsedagen firats utan Crille så har jag ändå haft så fint sällskap under större delen av dagen. Att vänner är den familj vi själva väljer, det tycker jag är så sant. Mina tillvalda systrar som hjälper till med barnen (som varit på exceptionellt dåligt humör idag), diskar när jag står med en grinande Elsa på armen och bara finns där i alla väder. Oumbärliga är ni!

Efter att barnen somnat fick jag ytterligare besök, och att få sätta sig i soffan med fika och surra bort några timmar var precis vad jag behövde på slutet av denna dag. Tusen tack för alla gratulationer som trillat in idag, allt besök och tusen till tack för alla fina presenter jag fått!


Plus lite annat som inte fick plats på bild!

1 kommentar:

  1. Anonym12:53

    Grattis i efterskott, det låter som en bra dag! Och det ser väldigt fint ut på presentbänken också.

    Kram!

    SvaraRadera