måndag, september 09, 2013

Önskepresenten

Det finns EN sak jag önskar mig av min kära sambo. EN SAK. Jag vet att det står ett fint paket och väntar på mig i hallgarderoben, men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att byta bort det.

Tänk er följande: en lugn kväll i hemmet med tända ljus, god middag, ett glas vin och lite John Legend i bakgrunden. Gå och lägga sig tidigt med en god bok, i en renbäddad säng såklart. Sova hela natten utan barn som piper, tjuter eller för den sakens skull vill vara vakna i 1,5 timme där vid 02 (nämner inga namn men..ELSA). Sovmorgon, sedan stiga upp och äta god och långsam frukost i lugn och ro.

Mina prioriteringar har förändrats drastiskt de tre senaste åren hör jag!

1 kommentar:

  1. Visst då!?! Man önskar sig saker som man tidigare bara ryckt på axlarna åt... Man får se det från den ljusa sidan - man är grymt lättroad iaf! ;)

    SvaraRadera