tisdag, september 17, 2013

Startskottet har gått

Flyttpackningen är i full gång! Förrådet är först ut, och jag har rensat ordentligt bland prylar som inte används. En del har hamnat på den lokala säljgruppen på Facebook, och resten kommer få åka till Röda Korset inom kort. Hade bara 6 flyttlådor till mitt förfogande, och de blev snabbt fulla. Idag har Crille hämtat 4 till hos Kocko, och imorgon ska han iväg och fixa fler. Det går framåt, men jag kan inte direkt påstå att jag längtar efter att flytta alla de tusentals kartongerna som det kommer bli i slutändan.

Ut och fylla de där fyra nu, och sen kanske hinna krascha i soffan en stund innan jag slocknar likt ett ljus som blåses ut. Idag var jag så vimsig på jobbet att jag tappade bort en varuscanner någonstans på lagret. Har letat, letat och letat, men hittar den ej. Får fortsätta imorgon och hoppas på bättre framgång i letandet, tror jag ska föreslå till chefen att sätta någon slags sändare på all elektronisk utrustning som jag skall använda. Det har nämligen även försvunnit en bärbar telefon sedan jag kom tillbaka.

/Disträ men glad ändå

1 kommentar:

  1. haha, hanna!
    det som inte är stulet... ; )

    SvaraRadera