fredag, september 12, 2014

Dan efter födelsedan

Igår fyllde jag tjugosju, tjoho! Det firades med besök av vänner, fika, tårta, blommor och fina presenter. Av Crille och barnen fick jag en systemkamera(!) plus väska som rymmer både kamerahus och flera objektiv. Så himla glad, och så himla tacksam över att inte längre behöva skruva upp botten på kameran, fota tjugo bilder, skruva upp botten, osv. Tusen tack alla, ni är så himla fina!

I kväll fortsätter vi fira på två. Crille ska laga tapas till middag, jag ska kolla på och sedan äta godsakerna tills magen spricker. Har dock dragit mitt strå till stacken och gjort efterrätten färdig, en sockerfri sådan då det känns som att jag vill kräkas bara jag tänker på kakor, bullar och tårta. Det blev en hel del fika igår, om vi säger så.










6 kommentarer:

  1. Anonym13:00

    Vad trevligt att bli så firad!

    (Själv fick jag just ett paket inslaget i ett en t-shirt med en boll i och ett "grattis". Kalas är bästa leken just nu...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en väldigt mysig dag :) Haha, här leks det också ofta kalas, men framförallt bröllop! Undrar om barnen försöker ge oss en pik? :)

      Radera
  2. Grattis så mycket i efterskott! Ja må du leva, som sagt!

    SvaraRadera
  3. Anonym19:37

    Så mycket fina presenter!

    mammatea.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, riktigt bortskämd blev jag :)

      Radera