fredag, november 20, 2009

Här var det tänt!

Igår blev jag mäkta besviken när jag försökte fixa lite julstämning här hemma med Ikeas äpple&kanelljus, dom luktade ju INGENTING. Är riktigt besviken över deras vaniljljus också, det doftade men inte alls lika gott som jag föreställt mig då så många lovordat dem.

Så igår när vi var på Växtriket införskaffade jag ett Cinnamon&Sugar votivljus från Yankee Candle. Fick Blueberry Scone théljus av svärmor&svärfar i julklapp i fjol och var riktigt nöjd, så jag tänkte ge dem en chans. Och nu doftar det så gott här hemma! Verkligen att rekommendera, Yankee Candles är dyrare men räcker längre och doftar godare.

Dock är det ingenting som klår Partylites Fransk Vanilj, min favorit alla kategorier! Tror att jag håller mig till Partylite och Yankee Candles i fortsättningen när det gäller doftljus, det är värt de extra kronorna. Vill ni boka in en ljusvisning med Partylite så hör av er till Sandra, och glöm för allt i världen inte att bjuda in mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar