torsdag, november 12, 2009

Tjuvstart?

Efter en tur till Luleå så är några av julklappsinköpen avklarade! Jag har ju redan tjuvstartat för några veckor sedan, men nu är det igång på allvar. Julpapper har också inhandlands, så ikväll är det inslagning som gäller.

När vi traskade omkring så sa Darling att jag snart får börja julpynta. Då kontrade jag med att om jag grinar en skvätt så får jag börja pynta redan ikväll. Han höll med och jag lovade att hålla tårarna inne. Ifjol när jag hade en dålig dag så köpte han en halmgris till min lilla men älskade samling av halmdjur. Där har vi en kille som vet hur man gör en tjej lycklig! Idag hittade jag en svart halmbock på Ica Maxi som jag tror ska få flytta till residenset på Kullen, här är alla raser välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar