måndag, november 09, 2009

Lazy monday

Jag har fortfarande helg, lyxigt värre. Dock har jag inte utnyttjat min lediga tid till något vidare kreativt, har promenerat, bakat limpa och hängt i soffan med datorn i knät. Ska strax vattna blommorna, ringa lite samtal och epilera benen. Ikväll ska Darling spika lister, vi ska träna (jag ska simma, Darling ska gymma) och fixa lite här hemma.

På onsdag kommer en herre från banken och ska (förhoppningsvis) värdera upp slottet på kullenvägen 10, skulle inte vara helt fel. Gör han det så blir det nog att påbörja köksbyte inom en snar framtid. När svågern varit förbi och hjälpt oss räkna ut hur mycket färg vi behöver till badrummen så ska vi påbörja det projektet också, det är dock prio före köket. Men prio ett är min walk-in closet, den har fått vänta länge nu! Var sak har sin tid..

2 kommentarer:

  1. Irina19:26

    Tur att ni har en jätte duktig köks säljare som grannens granne, behöver ni hjälp så hojta till :D

    SvaraRadera
  2. Vi siktar på kök från IKEA:t faktiskt :) Vi hojtar efter dig om vi stöter på några funderingar :D

    SvaraRadera