torsdag, december 10, 2009

Fredagsfika imorgon girls!



6 kommentarer:

  1. Erika07:12

    hmmm.. måste börja jobba alltid. Detta ser supergott ut Hanna :)

    SvaraRadera
  2. Jag sparar en bit i frysen om det blir något kvar ;)

    SvaraRadera
  3. Men fan, jag är ju inte hemma! (nog för att fikat kanske inte var tänkt till mig, men om du lägger upp sånt här på bloggen så tror jag att du får räkna med att få skafferiet uppbrytet...;-) )

    SvaraRadera
  4. Jag har en annan kick-ass kaka i kylskåpet som du inte får missa Katja! En riktigt chokladig historia som kommer få dig att hamna i sjunde himlen :) Är ni hemma i helgen?

    SvaraRadera
  5. Lisa11:40

    Synd att jag inte jobbar med dig! :)

    SvaraRadera
  6. Vi är hemma, förutom julmiddag med Polaris imorgon kväll, ja, och barnkalas på dan på söndag. Haha, har precis färgat marsipan blått, ska testa göra en rolig tårta, får se vad det blir av det hela :-D. Men du vet, jag och choklad... Jag är nog inte ensam om att tycka att riktigt bra choklad kan jämföras med riktigt bra... mys.

    SvaraRadera