torsdag, december 03, 2009

Hungrig som en varg

Hur lång kan en dag bli? Det kändes nog konstigt att åka och jobba efter att farit runt här hemma som en skållad råtta och städat, hade jag inte gjort tillräckligt idag kanske? Jobba 12-19, fick vänta på bussen som gick 20. Fördrev tiden med att handla på Coop tillsammans med Gun, och vilken handling sen. Allers, säkringar, kanel på påse och Grumme tvättsåpa. Ålderdomshemmet nästa!

Promenera i rask takt hem från bussen eftersom jag höll på att frysa rumpan av mig. Laga middag, blir pastasås med älgkött, och jag kan säga att jag inte prioriterade att få lökbitarna i samma storlek eller att strimla köttet prydligt och fint. Kroppen skriker efter föda och skulle inte bry sig om det så var rötter&bark jag stoppar i munnen.

Nu är pastan klar! Halleluja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar