lördag, mars 20, 2010

Jösses!

Datorn har inte varit prio ett dom senaste dagarna, jobb och kramar med Darling har kommit före. Och inte har jag dött trots databrist! Helt sanslöst, det som jag trott att jag skulle göra. Men nog hade jag en hel del bloggar att läsa ikapp, jösses vad ni uppdaterat flitigt!

Idag har jag hunnit med jobb, en snabbvisit på Sallys 1årskalas och middag med Darlings jaktlag. Vi hade ett litet lotteri på middagen, och jag var verkligen tursam! När jag började känna mig färdig med dagen/kvällen så lämnade jag den bättre hälften hos svärisarna och begav mig hemåt. Imorgon är det återigen dax för jobb, och efter det blir det prommis och filmkväll med stegräknarsällskapet, lär bli en riktigt bra avslutning på veckan.

Kudden ropar efter mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar