tisdag, mars 23, 2010

Självömkan

Halsen gör ont och får umgås med Bafucin och Strepsils. Inte är jag det minsta sugen på att hoppa ner i en kall simbassäng eller ställa mig på ett löpband, här ska det vilas tills jag är fit for fight. Inte ens morgonpromenad får det bli, fick tacka nej till ispromenad i finvädret med Elina&Grönis, och det känns inte särskilt kul! Ska dock våga mig in till stan för en snabb lunch med lillebror, om det är så smart får vi väl se efteråt.

Känner mig loj, seg och varm i pannan. Ingen ide att kolla med termometer om jag har feber, för jag har ingen susning om vad min vanliga temp ligger på. Tjejen med koll! Ska sitta i soffan och tycka synd om mig själv en liten stund till, innan jag beger mig. Farligt med skön soffa.

Klart slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar