måndag, januari 24, 2011

18071 bilder på externa hårddisken

Vi har skrattat oss igenom hälften, jösses så flitig jag var med kameran förr i tiden. Har hittat en hel del godbitar, fast de flesta klassas nog som intern humor. Tur att det är många interner som läser bloggen, och kan roas av dem när vi kollat igenom alla och jag får tummen ur och lägger upp de bästa.

Bjuder på en riktigt goding redan nu från kvällen då jag träffade Darlingen, eller snarare morgonen efter. Vem hade kunnat ana att vi 5½ år senare skulle ha en dotter och radhus?

5 kommentarer:

  1. Sandra23:12

    Jag kan då minsann se Crilles nöjda min över vilket kap han gjort ;). Kram

    SvaraRadera
  2. Anneli08:58

    haha det såg ut att ha gått hett till =)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kommer ihåg det där. Visst var det i Jokkmokk på midsommar?

    SvaraRadera
  4. Sandra: Haha, ja han måste ju då ha varit lite nöjd eftersom vi fortfarande håller ihop ;)

    Anneli: Kan avslöja att det inte gick så hett till, fast det var ganska kvavt tills han vevade ner rutan med foten :D

    Kajsa: Japp! :)

    Carro: ;)

    SvaraRadera