onsdag, januari 26, 2011

Babysång

Jösses, jag vet inte sist jag klev upp såhär "tidigt", och då kröp jag fram från under täcket 07:30. Vanligtvis vaknar vi inte förrän klockan 9 och stiger upp lite senare, men idag ska vi åka in till stan och gå på babysång som börjar klockan 10, så då var det bara att ställa väckaren.

Det är ju så skönt att komma upp i tid, men jag har blivit så otroligt morgontrött. Jag som tidigare flög upp ur sängen senast 07:00 oavsett om jag jobbade eller var ledig kan nu ligga och dra mig hur länge som helst. Det önskar jag att någon skulle ha berättat för mig när jag var på tjocken, att man kan bli dygnet-runt-trött trots sömn och att det är jäkligt nära till tårar i stort sett hela tiden. Eller så var det någon som berättade det och jag avfärdade det som trams..finns en möjlighet.

Nåja, det var ju inte det som var poängen. Babysång! Jag är uppstigen! Kors i taket!

1 kommentar:

  1. Ja herregud ja. Tröttheten och kärleken som slog ner över oss var det nog inget sätt att förbereda sig på. Inte tårarna heller!

    SvaraRadera